Hoe maak je een blog in LinkedIn?

Je bent gaan bloggen. Super! Dat gaat je echt helpen om je klantenkring uit te breiden. Bloggen is namelijk heel goed om beter zichtbaar te worden. Maak ook eens een LinkedInblog. Op LinkedIn is ca. 80% van heel zakelijk Nederland actief. En LinkedIn groeit elk jaar. Hoog tijd dat jij…

2 Reacties

Facebook recensie zijn nu aanbevelingen

Facebook heeft de recensie-mogelijkheid aangepast. Het heet nu Aanbevelingen. Ik heb je eerder verteld in mijn blog hoe belangrijk het is om Facebook aanbevelingen te krijgen. Dat geldt uiteraard ook voor LinkedIn aanbevelingen. In plaats van dat men sterren kon geven (van 1-5) is het nu de keuze tussen JA…

2 Reacties

5 tips om beter gevonden te worden​

Wil je dat klanten naar jou toekomen? Ben je toe aan meer klanten, maar heb je geen zin om te leuren? Zomaar koud bellen werkt ook niet altijd. Ze kennen je niet en daarom kun je met zomaar een telefoontje niet de afspraak maken die jij zo graag wilt. Je…

0 Reacties

Wie is jouw doelgroep? – Vragen om je ideale klant te vinden

Wie is jouw ideale klant Berichten plaatsen op social media is best lastig. Wat willen jouw volgers lezen? Bij elk ideetje denk je: “Dat is saai” “Dat weet iedereen toch?” ‘Hier zit niemand op te wachten”. En toch surft Nederland gemiddeld twee uur op internet. LinkedIn, Facebook, plaatjes kijken op…

0 Reacties

Doelen stellen – Inkijkje in mijn ‘WHY’

Nieuw kwartaal - tijd voor reflectieAltijd even een dingetje die Omzetbelasting aan het einde van het kwartaal. Niet mijn favoriete klusje, maar het moet gebeuren. In het begin was ik altijd ‘bang’ dat ik moest betalen. Totdat ik ergens las dat je gewoon blij moet zijn dat je weer meer…

0 Reacties

Einde van de inhoud

Je bent uitgescrolt. Alles gelezen?