Lees, leer en doe-blogs
Klik op een van onderstaande artikelen of zoek hier binnen de blogs
LinkedIn Training – Tips om direct zelf te doen
LinkedIn Training nodig? Dat is een goed idee, want LinkedIn wordt door steeds meer mensen ingeschakeld om te netwerken en ...
Waar ga jij heen met Werkantie?
Werkantie; even time-out om aan je bedrijf te werken. Met Marketingcoaching en lekker buiten bewegen. Op het strand. Doe je ...
Hoe maak je een blog in LinkedIn?
Je bent gaan bloggen. Super! Dat gaat je echt helpen om je klantenkring uit te breiden. Bloggen is namelijk heel ...
Hoe krijg je je workshop vol?
Hoe krijg je je workshop vol? Tips om meer aanmeldingen te krijgen voor je workshop, training of andere bijeenkomst ...
Zo maak je voor 10 weken social media berichten
Wil je niet elke keer iets hoeven verzinnen om op je Facebookpagina te plaatsen of voor op LinkedIn? Maak dan ...
Hoe maak je een contentkalender – 10 stappen
Met een contentkalender ben je consistent in je boodschap en trek je meer en de juiste klanten aan. Hoe maak ...
5 tips om beter gevonden te worden
Wil je dat klanten naar jou toekomen? Ben je toe aan meer klanten, maar heb je geen zin om te ...
Wie is jouw doelgroep? – Vragen om je ideale klant te vinden
Wie is jouw ideale klant Berichten plaatsen op social media is best lastig. Wat willen jouw volgers lezen? Bij elk ...
Doelen stellen – Inkijkje in mijn ‘WHY’
Nieuw kwartaal – tijd voor reflectie Altijd even een dingetje die Omzetbelasting aan het einde van het kwartaal. Niet mijn ...
Direct naar de blogcategorie:
Check ook mijn blogs op LinkedIn
- LinkedInBedrijfspagina-Hoe maak je van je werknemers TOP ambassadeurs? Tips voor MARCOM professional om commitment en medewerking te krijgen van je collega’s
- Waarom jouw artikel/blog op Linkein – voordelen waarom je zou moeten bloggen op LinkedIn Pulse + praktische uitleg
- Die zin wordt goud waard over peroonlijke uitnodigingen op LinkedIn
- Wie is jouw Truus Uitleg waarom het belangrijk is jouw ideale klant te bepalen.
- 5 Trotse tekens verkopen niet over het belang van je kopregel in LinkedIn. Je bent zoveel meer dan ‘Eigenaar/Owner/CEO’
Op de hoogte blijven?